Acer Aspire M3610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M3610 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Ger Jansen 07-01-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M3610

Ik had zeer grote verwachtingen van dit systeem.
Een core duo quad systeem, 2 gig geheugen en een 8500GT VGA kaartje erin.
Op zich loopt hij wel goed, maar Vista is het besturingssysteem, en ik zou liever XP zien.
Er zitten zoveel toeters en bellen op Vista, en dat gebruik ik niet.
Daardoor wordt het systeem aallen maar langzamer.
Langszamer??? ja, mijn oude pentium-4 2.8 Ghz met 1 gig geheugeh en een goed asus moederbord eronder is sneller dan dit quad systeem.
Ik heb het net nog vergeleken bij mijn zoon, dat loopt veel soepeler.
Het kan natuurlijk ook aan het ACER moederbord liggen, maar gellof me, ik heb heel het internet al afgestruint, daar is niets anders voor te krijgen.
Of je zult een gerenomeerd moederbord moeten kopen, maar dat zal wel weer veel kosten...............

CeesW 18-11-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3610

Op de eerste dag van aankoop liep de PC al vast.
Daarna nog meerdere keren. Reset alleen mogelijk met de aan/uit schakelaar. Na harde reset loopt de tijd achter, m.a.w. tijdens de bevriezing staat ook de hardwareklok stil ?
De fel blauwe letterverlichting van de kast is geen lust voor het oog.
Soms herkent de PC geen CF kaartje

PC is inmiddels opgehaald door ACER voor reparatie.

driesnijmegen 13-11-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3610

acer nu 1 maand in bezit kan de klachten niet onderschrijven. Loopt bij mij als zonnetje, en wordt zeer intensief gebruikt.
Alles werkt naar behoren, heb ook paar spelletjes doe veel van de CPU en videokaart vragen,helemaal geen problemen. Enigste min puntje is, bij opstarten is duidelijk de HDD te horen, maar eenmaal opgestart zeer stil.

Radeox 02-11-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3610

Na een week al problemen met de videokaart. Moest gerepareerd worden, was geheel voor eigen rekening.

Schade: €90.-

Toen ging het voor een maand goed, volgende probleem: Crash

Schade €60.-

Meerdere telefoontjes met acer, kostte me bijna meer dan dat ie waard is. Ze willen je niet tegemoekomen in de kosten etc.

Niet kopen is mijn advies.

kremers 26-10-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3610

op 03-10-2007 deze pc compleet aangekocht echter na 1 week al het probleem dat de ventilator van de grafische kaart defect was (lagers kapot), ook is bij dit model pc de HDMI uitgang niet werkend, dit komt doordat Acer een upgrade heeft gedaan met een apparte video kaart. Hierdoor worden de HDMI en VGA-On Board uitgeschakeld.
Acer heeft hiervoor geen oplossing en wil de consument in geen enkel geval tegenmoetkomen CQ een oplossing aandragen.

Na 2 weken de pc kwijt te zijn geweest bij Acer, de pc ongerepareerd retour laten komen om een rechtsgang te beginnen tegen acer.

in eerste instantie een redelijke pc met Spec's, maar door een slechte Fan en geen HDMI mogelijkheid vergelijkbaar met low Budget alternatieven.

mijn ervaring niet doen want men is uiteindelijk meer kwijt aan telefoonkosten dan dat de pc waard is !

groeten